Obchodní podmínky služby AVISTO.cz

  1. Kontaktní údaje prodávajícího
    • Název projektu: Avisto.cz
    • Provozovatel: Petr Hübner
    • Sídlo/Bydliště: Syrovice 235, 664 67
    • IČ: 02395231
    • Zapsaná:
    • Telefon: +420 602 311 983
    • E-mail: phub@avisto.cz
    • Provozní doba: 24/7
  2. Informace
    • Informace o službě a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků.
    • Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Poskytovatel služby nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.
    • Užívání služeb je možné až po jejich zaplacení.
    • Zaplacením je myšleno připsání příslušné částky na účet poskytovatele služeb na základě elektronického účetního dokladu, který je odesílán na mailovou adresu uživatele služby.
    • Informace ukládané uživatele služby jsou jeho majetkem.
    • Provozovatel není zodpovědný za informace zpracovávané a ukládané uživatelem služby.
  3. Objednávka služby
    • Objednání služby je provedeno zaplacením elektronické faktury, kterou objednatel obdrží po registraci a výběru příslušné položky.
  4. Zrušení služby
    • Objednatel služby má nárok objednávku zrušit, pokud je služba nedostupná nepřetržitě déle než 48 hodin. V takovém případě je provozovatel povinen umožnit objednateli stažení jeho dat uložených ve službě provozovatele do 5-ti dní po ohlášení zrušení služby. Po této lhůtě budou data nenávratně odstraněna Provozovatelem služby. Provozovatel je také v tomto případě povinen k navrácení poslední zaplacené částky.
    • Zrušením služby se také rozumí, pokud je objednatel služby s prodlením platby déle, než 10 dní po splatnosti. V takovém případě, je provozovatel oprávněn zrušit registraci, odstranit veškeré údaje a data objednatele služby. V takovém případě nemá objednavatel služby nárok na navrácení žádného realizovaného poplatku.
    • Zrušení služby objednatel provede příslušným tlačítkem u své registrace.
  5. Vyřízení reklamace
    • V případě, že je objednatel služby nespokojen s její funkcí, má možnost se obrátit na provozovatele s požadavkem k vyřešení. Pokud provozovatel konstatuje, že vyřešení reklamace není možné nebo s navrženým řešením není objednatel služby spokojen, má objednatel služby nárok na zrušení své registrace a navrácení poslední realizované platby.
    • Provozovatel je povinen vyjádřit se k reklamaci nejpozději do 5-ti pracovních dní.
  6. Ochrana osobních údajů
    • Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění služby provozovatel služby. To se netýká údajů, shromažďovaných objednatelem služby.
    • Identifikační a kontaktní údaje správce
      • Společnost/Jméno a příjmení: Petr Hübner
      • Sídlo/Bydliště: Syrovice 235, 664 67
      • IČ: 02395231
      • Telefon: +420 602 311 983
      • E-mail: phub@avisto.cz
    • Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování
      • Objednatel služby bere na vědomí, že pro účely provozování služby (zpracování registrace, fakturace) a případného řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo (případně doplnit další údaje, které se budou zpracovávat – platební údaje atp.).
      • Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je objednatel.
    • Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů
      • Správce se zavazuje osobní údaje uživatele služby neposkytnout jiným subjektům než zpracovatelům, s nimiž projeví uživatel služby souhlas.
    • Doba uložení
      • Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění užívání služby.
      • Uživatel služby bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991 Sb.), povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura uchována do konce roku 2023). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2021). Faktura obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.
    • PRO PLÁTCE DPH:
      • Uživatel služby bere rovněž na vědomí, že správce má dle § 35 zákona o dani z přidané hodnoty (č. 235/2004 Sb.) povinnost uschovat daňové doklady po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2018, musí být faktura uchována do konce roku 2028). Daňový doklad obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.
    • Práva uživatele služby ve vztahu k osobním údajům
      • Uživatel služby dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:
        • na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
        • na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
        • na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod pro jejich další zpracování;
        • na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18 GDPR;
        • na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
        • vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR.
      • Správce poskytne objednateli služby na žádost informace o přijatých opatřeních v každém případě nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti.
      • V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má uživatel služby právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a podat k němu stížnost.