O Avisto.cz
AVISTO (A víš to) je projekt, který má za cíl sloužit jako aktivní administrativní služba pro začínající OSVČ podnikatele nebo OSVČ podnikatele, kteří mají podnikání jako doplněk svého zaměstnání, při mateřských dovolených aj. způsobech aktivní obživy mimo zaměstnanecký poměr, které vyžadují administrativní úkony a fakturaci odvedené práce. Svým obsahem a nastavením je ideální pro freelancery všech profesí, obchodníky, konzultanty, poradce, MLM systémy, projektové nebo dílčí činnosti, IT programátory apod.
Naším cílem je jednoduchost ovládání a přidaná hodnota všech nabízených služeb stejně jako užitná hodnota přinášených informací k usnadnění orientace v pravidlech a podmínkách drobného podnikání.
Budeme naši službu dále zdokonalovat a doplňovat o možnosti konzultovat online své otázky k podnikání i mezi vámi, o sdílení vašich konkrétních zkušeností s úřady a o dobré zkušenosti s kvalitními dodavateli.
Začínáme s moduly Fakturace, Vzory + evidence smluv, které připravila renomovaná právní kancelář, Vzory nesmluvních dokumentů a Chytrá knihovna s odkazy, na služby nebo partnery kteří vám pomohou ve specializovaných oblastech. O obsah se budeme průběžně starat a budeme ho ve spolupráci s odborníky na jednotlivé oblasti aktualizovat. V placené sekci po registraci najdete mimo zmíněných modulů i celou řadu dalších užitečných odkazů, které vám pomohou k rychlejší orientaci a zjištění toho co ve svém podnikání potřebujete. Ve vyšším paušálu získáte i možnost online konzultací ve všem, co vás ve vašem podnikání potká včetně konzultací podnikatelského záměru, konzultace v produktové oblasti, doporučení dodavatelů, marketingu i obchodu. V blízké budoucnosti přidáme do tohoto paušálu možnost aktivních alertů na důležité termíny. Budeme rádi za vaši zpětnou vazbu, náměty a doporučení.
Za tým Avisto.cz zakladatel projektu Petr Hübner
